Неробочий фонтан, провалля зі сміттям, гола площа без дерев, відсутність ливнівки і вода в котловані — саме такий вигляд має зараз Поштова площа, частину якої не ввели в експлуатацію через дев'ять років після відкриття.
Уночі проти 8 травня, Дня пам’яті, ворог атакував ракетами й безпілотниками об’єкти генерації та передачі електроенергії в шести областях, а також залізничну інфраструктуру.
Невеликими групами, в тіні дерев чи в укритті військові на Донеччині збираються зранку освячувати паски. Священнослужителі та бійці діляться, чому важлива віра і про що молилися неподалік лінії фронту.
Які бюрократичні процеси заважають армії за ефективністю встигати за спецслужбами та які завдання Збройні сили можуть віддавати на аутсорс цивільним — читайте тут.
Однокласники цькували хлопця через стан здоров'я і гру на скрипці. Його мама, щоб вирішити проблему, спершу звернулася до керівництва школи. Втім, за даними Служби освітнього омбудсмена, зазнала цькування з боку батьків школярів.
«На чужині постійно щось нагадує про Маріуполь — він назавжди залишиться нашою батьківщиною. Ми іноді їздимо в сусідні міста. Мені до душі Ювяскюля — це ніби обласний центр, там є річка, берег, місто нагадує Маріуполь, з парками та скверами…
Укриттями забезпечено від 75 % до 95 % закладів освіти столиці різного типу. Київська влада пообіцяла створити окремі підземні укриття кільком школам, але досі не зробила цього.
Ми підняли зі зберігання й підготували ракети з рідинним двигуном, щоб ударити за сотні кілометрів. Це важка й кропітка праця, яка дала чудові результати.
У місті ніхто не каже «відключення». Ми використовуємо більш м’яку форму цього явища, кажемо «Свєта пішла» чи «Свєта прийшла!». Якщо зазирнути в будь-який домовий чатик, та Свєта ходить туди-сюди цілодобово.
Землю в оренду Київрада віддала забудовнику ще 2004 року. А 2015-го, уже за чинного керівництва столиці, оформила документ про початок будівельних робіт.
Попри 4-річне впровадження НУШ у початковій школі, учителі/ки середньої ланки (5-9 класи) не зовсім розуміють філософію й суть реформи та її відмінність від попередньої системи освіти.