Підтримати
УКР
ENG
Новини
Політика
Економіка
Cуспільство
Здоров'я
Культура
Cвіт
Спорт
Нова Країна
Території культури
Публікації
Блоги
LB Live
Досьє
Спецтеми
Фото/Відео
Автори
Редакція
Архів
Новини
Політика
Економіка
Cуспільство
Здоров'я
Культура
Cвіт
Спорт
Нова Країна
Території культури
Блоги
Досьє
Спорт
Головна
Автори
Правила
РБК-Україна: Кабмін з 1 червня підвищить тариф на електроенергію для населення
Летючі радари, БТРи, ППО та боєприпаси: аналізуємо великий пакет допомоги від Швеції
"Ганебний день в американській історії": спікер Джонсон відреагував на визнання Трампа винним
Понад 60 000: НСЗУ розповіла, скільком померлим українцям надавали меддопомогу і отримували за це держкошти
На війні загинула парамедикиня Ірина "Чека" Цибух
«Будуть сюрпризи»: НСЗУ пояснила, де пологи та інсульти більше оплачувати за держкошт не буде
КМДА показала наслідки нічного ракетного удару росіян по Києву
«Квітково-цукерковий період закінчився»: голова НСЗУ про перевірки лікарень, зміни в тарифах на медпослуги і як повертати кошти
Звільнення зі служби та відстрочки: нові правила
Головна
—
Блоги
Блог Бориса Филоненко
Куратор 2-й Биеннале молодого искусства
Все записи блога
Сад расходящихся взглядов. Ответ на критику 2-й Биеннале молодого искусства
05 серпня 2019, 13:33
В Манифесте 12 основанием для разговора о «планетарном саде» стала картина «Вид на Палермо» 1875 года, а во 2-й Биеннале – граффити, ушедшее под слои краски во время ремонта здания